söndag 11 september 2011

Söndag förmiddag

Hur har helgen varit så här långt? Långpromenad och nyttig hemlagad mat och inte en godisbit i sikte? Eller "jag brände nog hela veckobonusen och kanske lite till"? I vilket fall som helst så är det långt till torsdag - vänta inte tills imorgon med att "vara duktig" - ut och promenera NU - och nej - en promenad till köksskåpen för att se om det finns något gott där räknas inte ;-)

Själv var jag på utbildning för ViktVäktarkonsulenter igår - vi är också tvungna att väga oss och vi är precis som våra deltagare - lång kö till toaletten först och sedan av med alla eventuellt tunga klädesplagg innan vi kliver upp på vågen... självklart med en förklaring redo - "jag var på fest i veckan", "jag har åkt finlandsbåt", "jamen syrran bjöd på brakfika igår" :-)

Imorgon åker jag på konferens så ni som mailar - det tar nog någon dag extra att få svar - men självklart är jag tillbaks och håller lektionen precis som vanligt på torsdag kväll - hoppas att vi ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar