torsdag 15 december 2011

Ytterligare bröd med mättnadsfaktor

Trevlig lektion ikväll. Förutom receptet på bröd med mättnadsfaktor som ni kan baka själva som ni fick ikväll kommer här två till tips:

Kung Markatta Extra Grovt rågbröd (dock inte vanliga rågbrödet) och Kung Markatta Fyra Sädesslag. Dessa fick jag tips om på vårt Intranät och de kommer att synas med mättnadsfaktor i onlinedatabasen om ett tag.

Nu är det slut för terminen och nästa gång blir 12 januari. För min del betyder det att min första hela termin som ViktVäktarkonsulent är slut och jag bara älskar det! Ni är så trevliga och duktiga och det är så roligt att höra era tips och kommentarer, och så roligt att se att det går bra för er! Jag roade mig med att titta på lite siffror, mest imponerande är att vi i bara min grupp har en nettoviktminskning på över 400 kilo under året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar